Voorstelling OVB

De OVB, of Opgietersvereniging van België, werd opgericht in 2014 om de belangen van alle saunameesters, zowel nationaal als internationaal, te verdedigen en dit door hen de kans geven om hun sport / hobby te laten beoefenen, volgens talent en inspiratie en zich zo ten volle te ontwikkelen.

Voordelen saunameester

Ben je aangesloten bij de OVB dan kan je je hobby uitoefenen bij onze partnersauna’s die hun opgietsauna ter beschikking stellen.  Hierbij ben je verzekerd en in orde met alle nodige formaliteiten.

Bij de OVB staat het uitwisselen van vaardigheden, ervaring en kennis zowel nationaal als internationaal centraal. Zo krijg je de mogelijkheid je passie ten volle te ontwikkelen en ontplooien.

Niks dan voordelen dus!

Wil je gebruik maken van al deze voordelen maak je dan snel lid!

Nieuwe saunapartners gezocht

Tevens zoeken wij naast onze huidige partnerships ook nog extra saunabedrijven die hun sauna’s ter beschikking stellen van onze opgieters.

Zo zorgen we voor een ruim aanbod aan faciliteiten zodat je je volledig kan uitleven als opgieter.

Wens je lid te worden van de vzw? Stuur een mail naar ledenbeheer@opgietersvereniging.be of vul de onderstaande formulier in.

Lid worden

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.